Kdy jít s dětmi k psychologovi či psychoterapeutovi?
Pokud máte jako rodiče pocit, že s vaším dítětem není něco v pořádku, nestyďte se obrátit na psychoterapeuta nebo psychologa pro děti. Nepodléhejte myšlence, že se to časem změní nebo, že z toho ten váš malý vyroste. Pokud se problému budete věnovat hned od začátku, můžete svému malému, ale i dospívajícímu dítěti ušetřit spoustu starostí.
Terapeuti s přístupem integrativní
Mgr. Tereza Šturmová
Jsem vystudovaná psycholožka a terapii vnímám jako prostor, kde můžeme společně vytvářet bezpečný prostor pro cokoliv - ať je to sdílení pocitů, zážitků či hledání nové či jiné cesty. Jsem frekventantkou psychoterapeutického výcviku (ve 3. ročníku z 5), který klade důraz na autenticitu, partnerství a transparentnost. Mám zkušenosti s prací jak v sociálních službách, ve školství, tak i ve zdravotnictví.
Jsem vystudovaná psycholožka a terapii vnímám jako prostor, kde můžeme společně vytvářet bezpečný prostor pro cokoliv - ať je to sdílení pocitů, zážitků či hledání nové či jiné cesty. Jsem frekventantkou psychoterapeutického výcviku (ve 3. ročníku z 5), který klade důraz na autenticitu, partnerství a transparentnost. Mám zkušenosti s prací jak v sociálních službách, ve školství, tak i ve zdravotnictví.
Bc. Daria Vasilieva
Terapie pro mě není pouze prací, je to má životní vášeň. Mým cílem je pomoci klientovi nejen najít jeho cestu k sobě, ale také to, jak být sám sebou mezi ostatními.
Terapie pro mě není pouze prací, je to má životní vášeň. Mým cílem je pomoci klientovi nejen najít jeho cestu k sobě, ale také to, jak být sám sebou mezi ostatními.
Mgr. Nikola Kročková
Pomáhám dětem, dospělým i celým rodinám. Co Vám aktuální potíže chtějí říci o Vašem chování, vztazích, osobní historii a o tom? Co je potřeba pochopit, prožít nebo změnit, aby Vám bylo v životě lépe?
Pomáhám dětem, dospělým i celým rodinám. Co Vám aktuální potíže chtějí říci o Vašem chování, vztazích, osobní historii a o tom? Co je potřeba pochopit, prožít nebo změnit, aby Vám bylo v životě lépe?
Mgr. Jana Růžičková
Každého člověka vnímám jako jedinečnou bytost a k jeho potřebám a problémům přistupuji s respektem a tvořivě. Klienti u mě nalézají bezpečný prostor pro sebereflexi a seberozvoj.
Každého člověka vnímám jako jedinečnou bytost a k jeho potřebám a problémům přistupuji s respektem a tvořivě. Klienti u mě nalézají bezpečný prostor pro sebereflexi a seberozvoj.
Mgr. Aleš Miska
K člověku přistupuji s respektem a zájmem o něj i jeho životní příběh. Chování i prožívání vnímám jako projevy tohoto příběhu, které jsou nám někdy skryty, ale mají obrovský význam pro naše fungování. Nestačí je však odkrýt, zvědomit a pochopit, ale také bezpečně integrovat tak, abychom byli v souladu se sebou, se svými rozhodnutími, zodpovědností za ně a vlastní sebeúctou. Oproti individuální práci s klientem se v práci s párem záběr činností násobí. Dva odlišně se vyvíjející životní příběhy, se svými posilujícími i zraňujícími etapami, se svými vědomými i nevědomými obrazy a obsahy, s navyklými a mimoděk prožívanými emočními a tělesnými reakcemi jeden na druhého, se svými způsoby jak si dodávat na odvaze, jistotě, bezpečí a stabilitě, se svými představami, očekáváními, touhami, sny, přáními a potřebami, jakým by ten druhý měl nebo mohl být. K tomu dále přispívá řada mýtů a stereotypů. Síla nevysloveného, síla romantických představ či zkušeností s jinými protějšky tvoří tak obrovský propletenec, který nám, zejména v období krize, komplikuje vzájemné napojení, porozumění a snahy o fungující vztah. Lidská, přirozená individualita a subjektivní odlišnost se v situaci krize mění z bezpečné řeky v živel, která od sebe vzdáluje břehy téhož životního toku natolik, že už jeden druhého neslyší, ztrácí z dohledu. Padají mosty, majetek, známí, zážitky… . Nakonec dojde i na ten poslední, děti.
K člověku přistupuji s respektem a zájmem o něj i jeho životní příběh. Chování i prožívání vnímám jako projevy tohoto příběhu, které jsou nám někdy skryty, ale mají obrovský význam pro naše fungování. Nestačí je však odkrýt, zvědomit a pochopit, ale také bezpečně integrovat tak, abychom byli v souladu se sebou, se svými rozhodnutími, zodpovědností za ně a vlastní sebeúctou. Oproti individuální práci s klientem se v práci s párem záběr činností násobí. Dva odlišně se vyvíjející životní příběhy, se svými posilujícími i zraňujícími etapami, se svými vědomými i nevědomými obrazy a obsahy, s navyklými a mimoděk prožívanými emočními a tělesnými reakcemi jeden na druhého, se svými způsoby jak si dodávat na odvaze, jistotě, bezpečí a stabilitě, se svými představami, očekáváními, touhami, sny, přáními a potřebami, jakým by ten druhý měl nebo mohl být. K tomu dále přispívá řada mýtů a stereotypů. Síla nevysloveného, síla romantických představ či zkušeností s jinými protějšky tvoří tak obrovský propletenec, který nám, zejména v období krize, komplikuje vzájemné napojení, porozumění a snahy o fungující vztah. Lidská, přirozená individualita a subjektivní odlišnost se v situaci krize mění z bezpečné řeky v živel, která od sebe vzdáluje břehy téhož životního toku natolik, že už jeden druhého neslyší, ztrácí z dohledu. Padají mosty, majetek, známí, zážitky… . Nakonec dojde i na ten poslední, děti.